dijous, 5 de juliol del 2012

La meva presentació

Em dic Gemma Monistrol Pineda, sóc de Sabadell i actualment la meva situació laboral des de fa 4 mesos és que estic a l’Atur.
Després d’estar treballant 23 anys i mig d’administrativa. L’objectiu principal es no quedar-me despenjada de l’actualitat i reciclar-me en tot moment, mentre segueixo la meva recerca de feina.
He iniciat un curs a través de la Xarxa Òmnia del Vapor Llonch referent a la publicació de continguts web 2.0. Aquest curs té una durada d’unes 20 hores.
Com que tinc molt interès en obtenir el nivell mig de l’ACTIC, crec que aquest curs es una bona manera de preparar-me.
Fa qüestió d’uns dies, se'ns ha presentat la ocasió per tirar endavant un projecte nou, un petit comerç d’alimentació, on puc posar en pràctica part dels temes que aprendrem en aquest curs. Ja sigui per donar-nos a conèixer, expressar el què oferim (amb fotos, vídeos...) i on els clients poden suggerir-nos les seves necessitats prioritàries i tindre-ho en compte.

8 comentaris:

  1. buena gemma, aqui tienes un blog bonito y bien ordenado !!!!!! pues espero que tu proyecto de negocio funcione, yo
    tambien estoy buscando un trabajito !!!! cerre mi agencia de viajes hace un tiempo y fue un drama para mi. Lo de vender patatas y arroz lo veo perfecto! si necesitas un ayudante aqui estoy !!!!!!!!! buena suerte
    saludos
    marie

    ResponElimina
  2. Tomo nota Marie, lo tendré en cuenta

    ResponElimina
  3. es que me ha ayudado Agusti que es un chico muy amable

    ResponElimina
  4. Hola Gemma! Encantada de tenir-te al curs! Espero contribuir amb el meu petit granet de sorra a preparar-te l'ACTIC i que en treguis un bon profit del curs

    ResponElimina
  5. gracias por prestarme tus bolis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. felicidades me encantan las personas emprendedoras, espero que vaya muy bien

    ResponElimina